Bárány csoport

Bibliai történetek, napi áhitatok, imádságok színesítik csoportunk életét. Gyermekeink elfogadó, érzelmi biztonságot nyújtó, családias légkörben élhetik mindennapjaikat. A hozzánk járó gyermekeknek is a játék a legfőbb tevékenységük. Ezzel töltik a nap jelentős részét. Ezen kívül énekelnek, rajzolnak, festenek, mesét hallgatnak, tornáznak. A kiscsoport célja, hogy minél több mesét, verset, mondókát ismertessen meg a három éves gyermekkel. Bábozással, vetítéssel tesszük színessé ezeket a pillanatokat a gyerekek számára. Óvodai napjaink alatt megtanulják az évszakokat, a hét napjait, a formákat és a színeket, sok érdekességet állatokról, növényekről. További céljaink a közösségi nevelés, a szókincs fejlesztése sok beszélgetéssel, közös játékkal, ünnepek, hagyományok bemutatásával, körjátékkal. 

Galamb csoport

A Galamb középső csoportba 28 gyermek jár. Alapelvünk, hogy szeretettel és türelemmel neveljük a gyermekeket. Minden napot csendes percekkel kezdünk, ilyenkor beszélgetünk, éneklünk és a gyermekek a saját szavaikkal megfogalmazzák az imádságaikat. Hetente elmesélünk egy új bibliai történetet, melyet bábokkal, képekkel szemléltetünk. A Galamb csoportos gyermekek nagyon szeretnek mozogni, ezért képzeletbeli kirándulásokra is szoktunk menni. A legkedveltebb tevékenységünk a zenehallgatás, táncolás, éneklés. Ezen kívül a csoportba járó gyermekek örömmel nyírnak, rajzolnak, ragasztanak és a festenek is. Séták során szoktuk megfigyelni a természet változását.

Hal csoport

A Hal csoportba 27 gyermek jár, mind-mind egytől egyik nagy csoportos korúak. A gyermekek mindennapjainkat egy óvodapedagógus, egy pedagógiai asszisztens és egy dadus néni tervezi, szervezi. Fontosnak tartjuk a gyermekek szeretetben, hitben, derűs vidám légkörben való nevelését. A napjainkat csendes percekkel indítjuk, apró bibliai részletet olvasunk el mindig az adott heti témához kapcsolódóan, beszélgetünk róla, imádkozunk és énekelünk. Ez követik a tevékenységek mivel már mindenki nagy csoportos, így egyszerre mindenki jelen van rajta. A hetet hétfőnként egy-egy a Mesezene módszerre alapúló mesével indítjuk, majd az óvoda logopédusával közösen elmélyülünk az adott mese, adott hangjában, ezzel is segítve az olvasás és írás előkészítését. Óvodapedagógusként fontosnak tartom a fenntarthatóságra nevelést, így újra felhasznált anyagokból egyedi saját készítő fejlesztő játékot készítek a gyermekeknek, melyekkel szívesen játszanak a szabad játékidőben. Óvodánkban helyet kap a néptánc, zeneovi és ovifoci, ezekre a programokra nagy szeretettel járnak a gyermekek.